تمرینات سپاهان از پنجشنبه آغاز می شود
Sports News

تمرینات-سپاهان-از-پنجشنبه-آغاز-می-شودتمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از سه روز استراحت از روز جمعه هفته جاری با حضور بازیکنان تیم اصفهانی آغاز می‌شود. تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از سه روز استراحت از روز جمعه هفته جاری با حضور بازیکنان تیم اصفهانی آغاز می‌شود.

ذوب‌آهن که عصر روز دوشنبه در دیدار مقابل پدیده مشهد به پیروزی پرگل سه بر یک دست پیدا کرد، تمرینات خود را تا روز جمعه به تعطیلی کشاند.

قرار است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم اصفهانی در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به استراحت بپردازند تا از روز جمعه برای شرکت در تمرینات حاضر شوند.

ذوب‌آهن در حال حاضر دو بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی امید دارد که قرار است این دو بازیکن، امشب، ایران را به مقصد ترکیه ترک کنند.

مهدی مهدی‌پور و احسان پهلوان دو بازیکن ذوب‌آهن هستند که قرار است در اردوی تیم ملی امید که در کشور ترکیه برگزار می‌شود، شرکت داشته باشند.

شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن اصفهان درباره تعطیلی تمرینات تیم اصفهانی گفت: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، کادر فنی تیم اعلام کرد که برای کاهش خستگی بازیکنان، تمرینات تیم به مدت سه روز تعطیل شود.

وی افزود: قرار است که تمرینات ما از روز جمعه با حضور بازیکنان و در ورزشگاه ملت اصفهان از سر گرفته شود.

ذوب‌آهن روز ۲۳ آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:,ساعت 18:28 توسط ARIA MOGHADDAM| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت